Условия за ползване
СРОК ЗА ДОСТАВКА
Много от продуктите в нашия сайт са в наличност и могат да бъдат изпратени веднага. Ние ще се свържем с вас за да ви информираме за очаквания ден за доставка.
Изпращаме стоките чрез Speedy или Econt, а по ваше желание можем да поверим доставката и на друг куриер. Опаковаме стоките грижливо за да предотвратим повреда или счупване по време на транспорт. За да бъде услугата ни истински добра, задължително застраховаме стоките, против кражба и счупване и добавяме опцията „Преглед преди плащане”. Стойността на доставката се заплаща от вас по тарифата на съответната куриерска фирма.
ПРИЕМАНЕ НА ПОРЪЧКИ
В нашия онлайн магазин, поръчки се приемат денонощно 24/7/365 и се изпълняват от понеделник до петък включително. Поръчки направени през събота и неделя се обработват следващия понеделник. Когато има официални почивни дни и национални празници се съобразяваме с работното време на куриерската фирма. Работното ни време е от 10 до 20ч от понеделник до петък, а в събота от 10 до 18ч. В неделя почиваме.
ПОТВЪРЖДАВАНЕ НА ПОРЪЧКИТЕ
За да избегнем грешки, ще се свържем с вас по телефона или чрез е-mail за потвърждение на поръчката. В случай, че телефонният номер е грешен, непълен или никой не отговаря, опитваме с е-mail и ако отново не успеем, ще задържим поръчката до осъществяване на връзката.
Целта на потвърждението е да се не се допусне грешка относно:
- Вид и количество на изпращаната стока;
- Деня на доставката;
- Адреса за доставка и куриерската фирма;
МЕТОДИ НА ПЛАЩАНЕ
- На място, в магазина ни в София в брой или с карта.;
- С наложен платеж, при получаване на поръчката си по куриер.;
- По банка. Някои поръчки изискват предплащане, като изработените спциално за вас, тези, които са персонализирани, както и тези, които не са в наличност и се доставят по ваше желание. Нашата банкова сметка:
Титуляр на сметката: ОКО 1000 ООД
Банка: ProCredit Bank, София
IBAN: BG68PRCB92301037361014
SWIFT/BIC code: PRCBBGSF
Ако вие сте юридическо лице, ние ще ви издадем фактура. Моля, пратете ни данните на фирмата си на office@gourmethouse.bg, за да избегнем грешки при диктуване на данни по телефона.
Всички цени в сайта ни са в български лева, с включено ДДС.
ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА
Високото качество на продуктите от нашата колекция е тяхна отличителна черта. Въпреки това, ако бъдете неудовлетворени от наш продукт , ние имаме желание да решим случая бързо и без усложнения. Като клиент на дребно, можете да върнете или замените покупката си, ако е неупотребявана и не наранена, в срок от 14 работни дни след получаване й, след като попълните ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА. Изделията, специално изработени за вас по поръчка са единственото изключение.
Транспортните разходи за връщане са за сметка на клиента.
При предявяване на рекламация за предварително заплатена стока, можете да получите обратно платената от вас сума или замяна на стоката с нова.Според конкретния случай, ние ще ви предложим вариант от тези две опции. Ако вече сте заплатили поръчката си по банков път, ние ще ви върнем сумата в същата банкова сметка.
Моля, върнете изделията в оригиналните кутии в които сте ги получили, като не се има предвид опаковъчната подаръчна хартия, ако е имало такава. Те трябва да са със запазен добър търговски вид, без охлузвания и надраскване. Стоките не трябва да са ползвани или да имат повреди, причинени от неправилна употреба.
Ние ви молим да ни се обадите по телефона или чрез e-mail , преди да изпратите обратно стоките. Можете да се свържете с нас на +359 888 10 65 65 или да ни пишете на office@gourmethouse.bg
Ако доставената стока явно не съответства на заявената от вас и това може да се установи чрез обикновения й преглед, по най бърз начин тя ще бъде заменена със съответстваща, като транспортните разходи ще са за наша сметка.
ТРАНСПОРТ И ПОВРЕДИ ПРИ ДОСТАВКАТА
При получаване на пратката, моля проверете надлежно състоянието на съдържанието ѝ пред куриера. Застраховката е валидна само ако повредата се констатира на място. За всяка пратка разполагате с 15мин. Така че дори куриера да бърза, вие не бързайте и се уверете, че няма счупване или увреждане вследствие на транспорта. Ако има такова, искайте да ви се състави протокол от куриера на място, а ако доставката е с наложен платеж, НЕ ТРЯБВА да го заплащате, а само да съставите Протокол. При нужда от допълнитела информация, не се колебайте да се свържете с нас на тел : 0888 10 65 65 или 0886149693
ГАРАНЦИЯ ЗА СЪОТВЕТСТВИЕ
В Horeka.bg се стараем да удовлетворим клиентите си, описвайки възможно най-вярно изделията, които продаваме, както и да предлагаме качествени стоки, щателно проверени, преди да бъдат изложени в сайта ни за продажба. Разбира се, дори при максимална добросъвестност, е възможно някое изделие да даде дефект. В тази връзка, ние ще отговорим за липсата на съответствие на потребителската стока, по смисъла на ЗЗП, за срок от 30 дни, считано от датата на закупуване на стока от нашия сайт.
Да съответства на договора за продажба означава към момента на доставянето си стоката да е годна за употреба и да притежава свойствата и характеристиките, описани в съпътстващата информация в сайта или писмен договор. Гаранцията покрива евентуални фабрични дефекти, но не покрива дефекти, настъпили поради неправилна експлоатация на продукта, както и дефекти, настъпили при механично увреждане като изпускане, удар, разпокъсване, надраскване, излагане на висока температура, химикали и т.н.
Ако при нас постъпи рекламация за несъответствие на изделие, което сме продали, ние я вписваме в регистър за рекламации и даваме на Потребителя входящ номер. Horeka.bg си запазва правото да направи оценка на предявената рекламация и да прецени дали ще я приеме като такава. Във всеки един случай обаче, в едномесечен срок Horeka.bg ще отговори на Потребителя приема ли рекламацията и ако да, какви действия ще предприеме във връзка с това.
След вписването на рекламацията и одобрението й, Horeka.bg разполага с 30-дневен срок, в който да замени стоката с нова или да я ремонтира, ако приеме Рекламацията за основателна.
Ако се окаже, че нито една от двете изброени по-горе алтернативи не е възможна, то Потребителят има право:
- Да получи обратно заплатената сума;
- Да получи отбив от цената на друго, по-скъпо изделие;
Потребителят не може да претендира възстановяване на заплатената сума или отбив от цената на друго, по-скъпо изделие, когато Horeka.bg приеме да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията.
За да направите рекламация е необходимо да попълните формуляра и разбира се, да пазите и представите касовата си бележка, а ако сме издали фактура, и нея.
Рекламацията се предявява непосредствено след установяването на дефекта.
Правото на рекламация НЕ може да бъде упражнено при непредоставяне от страна на Потребителя на изделието в неговата цялост или ако не може да представи касов бон, удостоверяващ покупката.
ГАЛВАНИЧНО ПОКРИТИЕ (посребряване, позлатяване, родиране, хромиране, никелиране и подобни):
Тези покрития се полагат чрез галваничен процес, при който се нанася фино, напр. сребърно покритие върху определени компоненти на изделието. Това покритие може да се отстрани при триене в твърди и груби повърхности. Избягвайте контакт с абразиви и силни киселини и химикали. Ако посребяването е защитено с лаково покритие, избягвайте силна слънчева светлина, висока температура или вода.
Потъмняването на посребрените и сребърни изделия е естествен процес и се нарича оксидация (патиниране). Той не е производсвен дефект и за него НЕ се приемат рекламации. Ако желаете сребърните ви и посребрени изделия да са сияйно блестящи, ползвайте специалните почистващи продукти (кърпи, спрей, течност), произведени за това. Не използвайте сода или други, непрофесионални препарати, защото те надраскват и увреждат меките сребърни и посребрени изделия необратимо.
Почиствайте с мека суха кърпа. Не използвайте абразивни материали и химически разтворители, включително спирт с изключение на специалните кърпи и препарати, произведени за сребърни или златни повърхности.
Посребрени или позлатени прибори измийте ръчно преди първата употреба само с топла вода и нe агресивен препарат.
За да избегнете оксидиране, измивайте веднага след употреба.
Ако ползвате миялна машина за посрените приборите за хранене, то редете внимателно. Избягвайте контакт с остри ножове, вилици и др., които могат да надраскат и наранят мекото сребърно или друго покритие. Не позволявайте изделието да се трие в други твърди предмети.
Ползвайте НЕ абразивни препарати, най-добре течни. Винаги изплаквайте добре съдовете преди да ги миете в миялната машина, защото остатъците от храна се превръщат в абразив и отмиват или надраскват посребрените или позлатени прибори.
Подсушавайте с мека кърпа веднага, преди да приберете приборите по местата им, за да избегнете петна. Съхранявайте на сухо място.
Продължителен контакт с вода, плодов сок, сол или кисенина, може да увреди повърхността.
За механични повреди на повърхността гаранция не се предвижда.
Сервизи, съдове и чаши от порцелан:
Не са огнеупорни. Могат да се нагряват до 100°С.
Не ги излагайте на директна топлина или пламък, както и на резки смени в температурата. Изделията с декорация от скъпоценен метал, като злато, сребро и платина, да НЕ се използват в микровълнова фурна. Да НЕ се използват във фризер.
Използвайте салфетки менду изделията в шкафа, когато ги подреждате едно в друго, за да избегнете надраскване и заклещване (при чаши и купички).
Следи от чай и кафе, както и сиви петна от прибори за хранене се премахват с паста за зъби и не са дефект. Внимавайте с декорациите от злато, сребро и платина, понеже финия абразив в пастата за зъби ще го нарани! Винаги изплаквайте преди употреба.
Абразивни материали, като CIF или груби гъбички за миене НЕ трябва да се използват.
Изделията, маркирани с dishwasher safe могат да се мият в миялна машина, с НЕ абразивни препарати, най-добре течни. Винаги изплаквайте добре съдовете преди да ги миете в миялната машина, защото остатъците от храна се превръщат в абразив и отмиват или надраскват декорациите от благородни метали като злато, платина и сребро, а понякога и рисунките по съдовете.
За механични повреди на повърхността гаранция не се предвижда.
Неръждаема стомана INOX Aлуминии
Ако ползвате миялна машина, то редете внимателно. Избягвайте контакт с остри ножове, вилици и др., които могат да надраскат и наранят изделията. Не позволявайте изделията да се трият в други твърди предмети.
Никога не оставяйте приборите да пренощуват в миялната ви машина, след цикъла! През нощта машината е плътно затворена и всички пáри с остатъци от препарат атакуват часове наред вашите прибори. Това почти сигурно ще ги увреди. Неръждаемата стомана също се поврежда, ако за изделията от нея не се полагат грижи. Ръждивите или черни точици, които ще се появят не са производствен дефект, а резултат от небрежно отношение и НЕ се приемат за рекламация.
Ползвайте не абразивни препарати, най-добре течни. Винаги изплаквайте добре съдовете преди да ги миете в миялната машина, защото от храна се превръщат в абразив и отмиват или надраскват приборите.
Подсушавайте с мека кърпа веднага, преди да приберете приборите по местата им, за да избегнете петна. Съхранявайте на сухо място.
Продължителен контакт с вода, плодов сок, сол или кисенина, може да увреди повърхността.
Не използвайте груба гъба, абразив или метална вълна при миене.
Алуминият е мек материал, драска се лесно и някои препарати не му понасят. Четете упътванията на препаратите с които третирате алуминият.
За механични повреди на повърхността гаранция не се предвижда.
Кристал Стъкло
Кристалните и стъклени изделия трябва да се мият на ръка, отделно от всякакви други изделия, в топла вода с мек препарат, да се изплакват и подсушават с мека кърпа.
Декорираните и ръчно изработените изделия се мият само на ръка, с повишено внимание!
Изделията, маркирани с dishwasher safe могат да се мият в миялна машина, с НЕ абразивни препарати, най-добре течни. Винаги изплаквайте добре съдовете преди да ги миете в миялната машина, защото остатъците от храна се превръщат в абразив и надраскват стъклените и кристални изделия необратимо, като оставят белезникави петна от матирането.
Топлината в миялната машина, силата на струята, както и препарата могат да матират или надраскат повърхността.
При ръчно миене и при полиране, не пъхайте ръката си в чашата, за да не я счупите.
При ръчно миене и при полиране, не въртете столчето и балона на чашите в различни посоки, защото усукването може да предизвика счупване на момента или вътрешно напрежение, от което в последствие чашите могат да се счупят дори без да ги докосвате.
Високите температури могат да спукат или счупят стъклените и кристални изделия, затова не наливайте горещи или много студени течности в тях.
Не поставяйте в микровълнова или конвенционална фурна.
Финото ръбче по края на стъклените и кристални изделия са най-крехката част от тях, затова не съхранявайте и не сушете изделията обърнати с дъното нагоре.
Не усуквайте, за да не счупите изделието!
Чашите, състоящи се от метално краче и кристална горна част (балон) са залепени на малка повърхност. В редки случаи двете части могат да се разлепят. Стига да няма липсваща или счупена част Gourmethouse.bg ще ги залепи напълно безплатно за вас.
За механични повреди на повърхността гаранция не се предвижда.
Декантери § Гарафи от оловен кристал
Не съхранявайте храни и напитки за дълъг период в своите декантери и гарафи.
Сменяйте течностите във всеки кристален съд често. Това ще позволи да запазите финиша на изделието, да предотвратите образуването на филм по стените, както и химическа ерозия по вътрешността на кристалните изделия.
Преди първата употреба, налейте разтвор от 50/50 вода и оцет и оставете да престои за през нощта. Изплакнете и подсушете.
Декантери § Гарафи от безоловен кристал
Преди първата употреба измиите с топла вода и сапун.
Не съхранявайте храни и напитки за дълъг период в своите декантери и гарафи.
Сменяйте течностите в кристалният съд често. Това ще позволи да запазите финиша на изделието, да предотвратите образуването на филм по стените, както и химическа ерозия по вътрешността на кристалните изделия.
Оцветен и декориран кристал § стъкло, ръчно изработени изделия от кристал § стъкло, включително (но не само) сватбени чаши
Не оставяйте оцветен или декориран кристал или стъкло в контакт с избелващи химикали, остри или груби предмети, които могат да надраскат повърхността.
Не миите в миялна машина.
Измивайте отделно, в топла вода и сапун и подсушете с мека кърпа от която не падат власинки.
Клиентът се съгласява, че могат да възникнат отклонения между продукти от една и съща серия по технически причини и поради материалите, използвани в процеса на производство на стъклени или кристални продукти, по-специално в декорацията, размера, теглото или вертикалната ос, които не могат да бъдат повлияни от TGH. Такива отклонения между продуктите, по-специално в ръчно правените чаши, декантери и съдове, както и в сравнение с по-ранни доставки на същия продукт, следователно не представляват дефект.
Ножове и тирбушони:
Ножовете имат само една функция: да режат. Гаранцията не покрива повреди в резултат на използване не по предназначение, немарливо отношение, замерване, хвърлане, изпускане, усукване и форсмажор. Това почти сигурно ще доведе до изкривяване, счупване на острието или други увреждания, които НЕ се покриват от Гаранцията за съответствие.
Гаранцията НЕ покрива дървените дръжки на ножовете.
Дръжките на някои ножове и тирбушони, предлагани от Gourmethouse.bg са изработени ръчно, от кост, рог или благородна дървесина, което значи, че разлики в цвета и фладера на материала са напълно очаквани и НЕ се покриват от Гаранцията за съответствие.
Не оставяйте ножовете си с дръжка от кост, рог или благородна дървесина в близост до влага или висока температура.
Прочетете упътванията за Неръждаема стомана, ако сте закупили ножове с такова острие.
Прочетете упътванията за Галванични покрития, ако сте закупили ножове с посребряване, позлатяване или друго покритие.
Дръжките от рог, кост или дърво, като естествени материали могат да се надуят или разцепят, ако се поставят в съдомиялна машина. Не го правете.
Оксидиралите (патинирали) месингови части могат да бъдат освежени с помощта на който и да е почистващ продукт за мед.
Пазете ножовете далеч от деца.
Когато не използвате сгъваемите ножове, дръжте ги затворени.
Дръжте ножа си чист и го избърсвайте с лека мазнина след всяка употреба, особено ако живеете в кисела среда или ако го използвате под вода. Това е особено важно за сгъваемите ножове.
При почистване внимавайте и избърсвайте острието откъм гърба.
Отнасяйте се с уважение към ножовете си и те ще ви служат дълго и вярно!
Прибори с кристални или декоративни дръжки:
Пазете от удар! Кристалните и декоративни дръжки са чувствителни и по-лесно чупливи от други.
Не излагайте на силна топлина.
Не мийте в миялна машина.
Не усуквайте, за да не счупите изделието!
Големи изделия, авторски обекти § съдове от ръчно стъкло:
Не мийте в миялна машина.
Почиствайте редовно с мека влажна кърпа. Ако сте сигурни, че изделието позволява ръчно миене, поставете дебела кърпа на дъното на мивката. Така ще омекотите евентуалния стрес и удари по изделието, защитавайки го максимално. Преценката и отговорността за това, позволява ли изделието ръчно миене, принадлежи на вас.
Търговецът може да изпълни в пълен обем и срок всички повелителни предписания на закона – да приеме рекламация, да я заведе и опише в регистъра на рекламациите, да издаде рекламационен документ и т.н., но въпреки това да откаже да удовлетвори претенцията, ако я сметне за неоснователна!
ОТКАЗ ОТ ПОКУПКА
В Horeka.bg правим всичко възможно да опишем и заснемем всеки продукт обективно, така че вие, нашите клиенти да имате вярна и достатъчна информация. Ако въпреки това не сте доволни от закупения от вас продукт, независимо от причината, можете да го върнте в срок от 14 дни от доставката му. Това се нарича „отказ от договора“. За целта попълнете онлайн формуляра за връщане тук. Всички разходи, които сте направили за получаването и връщането на закупената стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността са за ваша сметка.
Някои продукти не могат да бъдат върнати и информацията за тях ще намерите по-долу. Поради тази причина, преди да върнете продукт, прочетете подробно условията за връщане в тази страница.
Как мога да върна продуктите, закупени от www.horeka.bg ?
1. Попълнете и изпратете формуляра за връщане, като се уверите, че продуктът, който желаете да върнете отговаря на условията за връщане. За по-сигурно ни уведомете на office@gourmethouse.bg или на телефон 0888 10 65 65, че сте изпратили такъв формуляр.
2. Изберете една от опциите за връщане:
а) Възстановяване на заплатената сума
б) Замяна с друг продукт от Horeka.bg на същата стойност или с по-скъп и доплащане
в) Издаване на ваучер за покупка на продукти предлагани от Horeka.bg, на същата стойност с валидност 3 месеца от датата на изпращането му. Ваучерът може да бъде прехвърлян и на друго лице; Това е чудесен начин да зарадвате някого.
3. След одобряването на молбата ви за връщане, ще се свържем с вас. После изпратете продукта с куриер или го донесете в магазина ни в София 1000, ул. Цар Шишман 37. Рискът от изгубване или повреждане на продукта по време на транспортирането му се поема от вас.
Пратки, върнати с наложен платеж не се приемат.
Задължително е пратката да съдържа и касовата бележка, като доказателство за покупката. Ако сме ви издали и фактура, трябва да приложите и нея.
Ако изберете опцията връщане на платената сума за покупката и продуктът отговаря на условията за връщане, ще възстановим сумата за стоката по банка в 14 дневен срок.
Ако донесете изделието в магазина ни, след щателна проверка на стоката и опаковката ще ви върнем парите на място, ако разбира се, всичко отговаря на условията, затова ги прочетете внимателно.
Добре е, преди да донесете стоката в магазина или да я изпратите по куриер, да се свържете с нас по телефона на 0888 10 65 65 или office@gourmethouse.bg.
Условия на които трябва да отговаря стоката, за да можете да я върнете:
* Задължително условие е закупените продукти да са в изряден търговски вид, без нарушена опаковка и да не са използвани (ако има целофан, разпечатването му се счита за нарушена цялост на опаковката)
* Да няма транспортен дефект или загуба на елемент от продукта
* Стоката да не е гравирана или брендирана по ваша поръчка
* Стоката да не е изработена по ваша поръчка
* Да представите касов бон, а ако сме издали фактура – и нея.
При неспазени условия, искането за отказ от договора няма да бъде разглеждано.
Не се приемат обратни пратки с наложен платеж.
След приемане на върната стока ще се свържем с Вас, за да Ви информираме, че сме
Получили пратката и ще върнем дължимите суми в срок от 14 дни.
Телефони за връзка
0888 10 65 65/0886 14 96 93
електронна поща
office@horeka.bg